Om oss

Strandkyrkan är frikyrkoförsamling som tillhör Pingströrelsen. Internationellt är vi en del av Pentecostal European Fellowship (PEF) och World Pentecostal Fellowship (WPF). I Sverige finns närmare 450 pingstförsamlingar. Strandkyrkan är en liten församling med ca 50 medlemmar. Vi träffas varje söndag och firar gudstjänst. Vi har också olika aktiviteter under veckan. Se kalender för uppdaterat program.

Våra gudstjänster

Våra gudstjänster varar ungefär 1 timme. Efteråt brukar vi fika tillsammans, men det är helt frivilligt.

Alla är välkomna

Vi är en öppen församling. Vem du än är och vad du än bär på, så är du välkommen på våra gudstjänster och andra aktiviteter. Om du vill komma i kontakt med någon, så skicka ett email till vår ordförande Olle Davidsson på strandkyrkanskanor@gmail.com.

Ge en gåva

Strandkyrkan är en ideell verksamhet. Om du vill ge en gåva kan du använda bankgiro 5159-1857 eller swish 123 080 3916.